Máte vlastní webové stránky a potřebujete pomoci s obsahem? Nechtějí se vám psát zbytečné zdlouhavé komentáře ke každé kapitole? Raději byste to přenechali někomu jinému? Nemáte na to čas nebo „buňky“? V tom případě zvolte copywriting.

Tvorba webového obsahu, psaní originálních a čtivých článků, reklamních sdělení, textů vhodných pro seo. To všechno zahrnuje copywriting.

Texty samozřejmě musí být srozumitelné, čtivé a originální. Nikdy se nejedná o žádné kopírování, jak by se mohlo někomu z názvu zdát. Copy v tomto případě znamená reklamní sdělení nikoliv žádné kopírování.

notebook ruce káva

Jak jsme si již řekli, do této oblasti spadá více druhů psaní textů. Jaké jsou nejčetnější?

  1. Webové texty – jednoduché i složité texty pro konkrétní – vaše www stránky. Píší se texty na jednotlivé kategorie produktů, nebo informace o produktech, ale také texty na hlavní stránky, klidně i jednoduché články, různé verze, zkrátka a dobře cokoliv, co je potřeba. Vždy se nastuduje potřebná problematika, aby texty odpovídaly vašim stránkám, požadavkům a potřebám, ale zároveň aby byly texty srozumitelné a čtivé.
  2. Seo – texty se zaměřením na stránku seo. To jsou ty, které nám pomohou dostat vaše stránky do popředí internetových vyhledávačů. Zaměřují se na kompletní správu seo, takže jsou vhodné pro různé weby, aplikace a mnoho dalšího. Jsou připravené na seo, jsou srozumitelné a pomohou nám dostat vaše stránky na internetové vyhledávače jako je Google a Seznam.
  3. PR články – bývá formou reklamního sdělení.

Všechny kategorie se řídí potřebami klientů. Navíc se každý text upravuje až do té doby, dokud s ním klient není spokojen.

notebook bílá obrazovka

Každý text by měl působit jako od profesionála, s touto službou toho můžete docílit. Nemusíte si už dělat starosti s žádnými texty, ale zavoláte si na pomoc odborníky. Ti se zaměří na vaše potřeby, na preciznost, odbornost i lidskost, aby vše působilo dobrým dojmem, bylo jako od „profíka“, ale snadno a jednoduše se četlo, protože to vždy čtou lidé, takže i pro ně to musí být srozumitelné.

Texty, články, reklamní sdělení, všechno je to rovnou optimalizované pro vyhledávače, potažmo pro seo.